de kern van het verhaal
Onze kernwaarden hanteren we doorheen elk (nieuw) project, ze vertegenwoordigen wie we zijn en waarvoor we staan.
- Ondernemend
- Authentiek
- Betrouwbaar
- Empathisch
- Realistisch
onze acht geboden
#1
Ga de uitdaging aan
Leef, denk en onderneem mee met de klant, denk alsof het je eigen project is.
#2
Haal de digital native in je naar boven
Maak onze klanten wegwijs in de digitale wereld. Ontzorg de klant, geduld is daarbij een schone deugd!
#3
Blijf jezelf
Wat je ook doet, blijf steeds je eigen persoon. Sta open voor andere meningen, luister en draag bij tot het beste resultaat!
#4
Leven is leren
Faal bij het leren, leer bij het falen.
#5
Indiaan vs cowboy
Doe wat je zeg, zeg wat je doet. Vertrouwen van de klant rust op wederzijds respect.
#6
Voor elk probleeem een oplossing
Ga de uitdaging aan, struikel, val, sta op en ga weer door. ‘Nee’ staat niet in ons woordenboek.
#7
Meten is weten
Zonder meetpunten geen concrete verbeteringen mogelijk