Optimalisatie

Een website, webwinkel of cloud applicatie kan op heel wat vlakken geoptimaliseerd worden. Ongeacht het type optimalisatie starten we altijd met een algemene scan welke de huidige staat van de website tegen het licht houdt. Na deze scan weten we waar de eerste werkpunten liggen en welke punten we moeten optimaliseren.

Het kan gaan om een optimalisatie aan de backend, de motor zeg maar, van de website of een optimalisatie aan de frontend, wat de bezoeker te zien krijgt. Beide delen hebben een belangrijke impact op hoe de bezoeker en zoekmachines jouw website ‘lezen’ en gebruiken. Het succes van de website wordt hierdoor bepaald!

Onze aanpak

Wanneer je een bepaald proces wil optimaliseren, is het belangrijk om je doelstellingen vooraf nauwkeurig te bepalen. Wij moeten exact weten waar jij naartoe wil. Naast een goed gesprek met de medewerkers van jouw onderneming, voeren onze specialisten een gedetailleerd onderzoek uit op jouw website of webshop. In dit onderzoek bepalen wij de optimalisatie mogelijkheden.

Naast onze eigen bevindingen, bevragen we liefst van al de echte gebruikers. Wist je dat er bijvoorbeeld heatmaps bestaan om jouw website te analyseren? Of video recordings van hoe mensen zich gedragen op je website? Digital Natives maakt gretig gebruik van deze handige tools.

Sluit Menu