social media

Ondertussen weet iedereen wat sociale media is, meer zelfs, de sociale media zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Bijna iedereen maakt gebruik van de sociale media maar ken je ook het belang van deze kanalen of weet je wat je allemaal kan doen met de Facebook Businessmanager

Aangezien het aantal gebruikers van de sociale media blijft toenemen, is de kans ontzettend groot dat jouw doelgroep terug te vinden is op kanalen zoals Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest of LinkedIn.

Zowel in een B2B als B2C wereld kan je het jezelf niet veroorloven om niet actief te zijn op een van deze kanalen. Je kan er immers jouw verhaal vertellen en branding doen. De geloofwaardigheid van jouw merk of onderneming staat of valt met de uitstraling op de sociale media.

Facebook advertenties webpagina op een laptop

Onze aanpak

Veelal zijn de verschillende sociale media kanalen van een onderneming losse samenraapsels en beschikt men niet over een eenduidig plan dat wordt geïmplementeerd op alle kanalen. Nochtans is een duidelijk plan noodzakelijk om de sociale media succesvol in te zetten. Hierbij denk je na over de merkidentiteit maar ook over community management want je moet ervoor zorgen dat jouw volgers zich betrokken voelen.

Alvorens de sociale media doelloos in te zetten zal Digital Natives onderzoeken welke kanalen interessant zijn voor jouw bedrijf. Eens deze kanalen bepaald zijn, zal men deze kanalen tot in detail gaan opzetten. Hierbij houdt men rekening met het instellen van de algemene informatie maar ook van de achterliggende processen zoals de Facebook-pixel, doelgroepen, catalogussen, verkooppunten, etc.

Digital Natives verdeelt zijn diensten in twee groepen: 

Sluit Menu