Digitale strategie

Een goede doelgroepenanalyse en online marktanalyse zijn de basis van een digitale strategie. Dankzij deze analyses weet je wel wie en wat, maar nog niet hoe. Hierover dien je goed na te denken. Maak gebruik van de digitale kennis van Digital Natives om jouw strategie mee te bepalen en de juiste route uit te stippelen.

Tilt-shift foto van een bordspel

Onze aanpak

De digitale strategie zal volledig in samenspraak uitgewerkt worden! Wij vertrekken steeds vanuit de doelstellingen die je als ondernemer wenst te bereiken, zowel op korte termijn als op lange termijn.

De doelstellingen kunnen heel variërend zijn, gaande van omzetcreatie, over het downloaden van e-boeken tot het verhogen van het aantal volgers op een bepaald sociaal media kanaal. We spreken van micro en macro conversies. Op basis daarvan werken we een plan van aanpak uit om de beste resultaten te halen. Hierbij denken we na over welke kanalen je kan inzetten, welke campagnes je kan opzetten, hoe je website er moet uitzien, op welke manier je gaat communiceren, welke doelgroep je wanneer moet benaderen, etc.

Meten is weten!

Wij beschikken over verschillende tools om de juiste prestaties te meten. Facebook Insights, Google Analytics en dergelijke kennen voor ons geen geheimen meer! Wij graven dieper dan je denkt om de juiste conclusies te trekken.

Is je digitale strategie uitgewerkt maar zie je door het bos de bomen niet meer of heb je onvoldoende tijd om de online wereld te beheren? Maak dan gebruik van onze web development diensten en onze online marketing diensten om het werk lichter te maken!

Sluit Menu