Noya Coconut Bowls op een tuintafel

NOYA Collection is een productlijn die zich volledig concentreert op interieurobjecten gemaakt uit gerecycleerde grondstoffen, voornamelijk kokosnoten. Hierachter schuilt een duurzaam verhaal. Miljoenen kokosnoten worden na het oogsten van vlees, olie en water tot afval verwerkt. De resten worden verbrand, wat enorm veel en uiterst schadelijk CO2-uitstoot veroorzaakt. NOYA heeft een manier gevonden om deze kokosnootschalen te recycleren door ze om te toveren tot mooie en nuttige voorwerpen om voedsel te serveren, juwelen op te slaan of om te gebruiken als decoratie.

Philippe Berten, zaakvoerder van NOYA Collection vroeg ons om zijn verhaal te vertalen in een luxueuze website en converterende webshop in drie verschillende talen.

Website, inclusief webshop

Digital Natives werkte de huisstijl van NOYA verder uit en op basis daarvan hebben wij de website ontworpen. De website beschikt over alle functionaliteiten om een hedendaagse website succesvol te maken: mobielvriendelijk, snelle laadtijden, https-certificaat, meertaligheid, etc. What do you want more? Een webshop!

Op basis van de bestaande functionaliteiten koppelden wij een webshop aan de website. Onze developers zorgden voor gemakkelijk toegankelijk productpagina’s en kortingscodes. Deze website werd gemaakt in WordPress in combinatie met Woocommerce, dat resulteert in een heel gebruiksvriendelijk geheel zowel voor bezoeker, beheerder als zoekmachines.

Iemand die de Noya website op een smartphone gebruikt

B2B-platform

NOYA werkt zowel B2B als B2C waardoor een B2B-platform een handige toevoeging is. De webshop is voorzien van een afgeschermde B2B-omgeving waarop handelaars vliegensvlug bestellingen kunnen plaatsen. Uiteraard krijgen handelaars en particulieren verschillende prijzen te zien. Nieuwe klanten melden zich spontaan aan en bestaande klanten kunnen online bestellen, beeld je maar eens in hoeveel tijdswinst dit oplevert.

Wij streven naar conversie!

Het blijft daar echter niet bij want wij denken mee met onze klant! Digital Natives verzamelde enkele conversie verhogende acties en implementeerde die op de website en webshop van NOYA. De resultaten waren onmiddellijk zichtbaar. Benieuwd welke conversie verhogende acties wij op jouw webshop kunnen doorvoeren? Neem dan vrijblijvend contact op.

NOYA Facebook

Digitale marketing

Een schitterende website moet gezien worden. Digitale Natives lanceerde een doorlopende Google Ads-campagne en verzorgt de advertenties op sociale media. Naast de klassieke advertenties op Facebook en Instagram, loopt er ook een retargetingcampagne. Klanten die jouw webshop te vroeg verlaten hebben, wil je toch opnieuw kunnen bereiken? NOYA werkt zowel B2B als B2C waardoor er verschillende doelgroepen zijn. Wij creëerden klantenprofielen en op basis daarvan zijn er doelgroepen aangemaakt waardoor elke campagne de juiste doelgroep aanspreekt.

Meten is weten

Dankzij de nauwkeurige installatie van de Facebook-pixel, Google Analytics, etc. zorgen wij ervoor dat NOYA op elk moment over alle statistieken beschikt. Jij wil toch ook weten hoeveel ROI je hebt op een advertentie? Dankzij vereenvoudigde rapporten kan je de conversiekillers en opportuniteiten snel opsporen waardoor je jouw webshop kan optimaliseren.

Extra: Webship Online

Voorraadbeheer is essentieel voor een webshop. Webship Online is een gebruiksvriendelijke cloud applicatie voor het beheer van magazijn of stockage ruimte. Wij koppelden Webship Online aan de webshop van NOYA waardoor men de goederenstromen op elk moment kan controleren en de orders onmiddellijk ziet binnenkomen.

Hello Digital Natives

Wist je dat Webship Online ontwikkeld is door Digital Natives? Ben je zelf op zoek naar een digitale partner? Neem vrijblijvend contact op met Digital Natives! Wij zorgen voor een gratis intake gesprek, zodat we kunnen bepalen waarmee wij je kunnen helpen.

Deel dit artikel op:

Geef een reactie

Sluit Menu